هتل های 4 ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان در شمار هتل های خوب 4 ستاره ارمنستان و در فاصله 2 دقیقه ای از موزه ماتناداران و 7 دقیقه ای ازخانه اپرا و خانه-موزه خاکاتوریان Khacaturian و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللیZvartnots و 10 دقیقه ای تا ایستگاه قطار می باشد. موقعیت بسیار عالی هتل به خاطر فاصله یک کیلومتری تا مرکز شهر مهمانان تور ارمنستان را از دسترسی سریع و راحت به تمام نقاط دیدنی شهر ایروان ارمنستان مطمئن می سازد. این هتل دارای 77 اتاق در 5 طبقه که همگی مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، مینی بار ، تلویزیون فلت ، کتری برقی ، حمام خصوصی بهمراه سشوار و ... تجربه اقامتی دلچسب را برای میهمانان تور ارمنستان مهیا می سازد.

 

 

امکانات هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان :

در رستوران این هتل برای گردشگران تور ارمنستان خود انواع غذاهای اروپایی و آمریکایی و خوراکهای مخصوص گیاهخواران سرو می کنند و همچنین در صورت خواست میهمانان دارای منوی رژیمی می باشد.همچنین بوفه صبحانه هتل نیز هرروزه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.هتل داریا خدمات رفاهی همچون بار،باغ ،تراس،کافه فضای باز، تاکسی سرویس ، امکان اجاره ماشین، مرکز تناسب اندام ،ماساژ،خانه داری روزانه،پذیرش 24 ساعته،خدمات ارزی،خدمات پرستاری کودک ،خدمات خشکشویی و لباسشویی ،سیستم گرمایشی ، تهویه مطبوع، ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل و اتاقها ،محل مخصوص سیگار کشیدن ، پارکینگ خصوصی رایگان ( با رزرو قبلی ) ، فروشگاه سوغات ،wifi رایگان، شاتل فرودگاه و ... . همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد .

جهت اطلاعات بیشتر از تورهای ارمنستان و قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

 

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

از جمله پرطرفدارترین هتل های 4 ستاره در بین مسافران تور ارمنستان هتل آنی پلازا ارمنستان که یکی از بزرگترین هتل ها در ایروان است می باشد، و فاصله این هتل تا ایستگاه مرکزی ایروان 4 کیلومتر و تا فرودگاه ایروان فقط 15 دقیقه می باشد. این هتل دارای 262 اتاق با طراحی و رنگ امیزی گرم و فرش شده و دل نشین و مجهز به امکاناتی از قبیل تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره ‏و حمام اختصاصی با چشم اندازی فوق العاده به سوی کوههای ‏آرارات ایروان می باشند.فاصله هتل تا‏ بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر بسیار کم است و در نزدیکی هتل کافه ها و ‏رستوران ها و بوتیک های زیادی قرار دارد.


امکانات هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان :

این هتل دارای رستوران و کافه ، اتاق های کنفرانس ، مرکز ‏اسپا و زیبایی ، استخر شنا و سالن بدنسازی می باشد. همچنین در  هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان روزانه صبحانه و انواع غذاهای ارمنی برای گردشگران تور ارمنستان در رستوران آنی سرو می شود.

جهت اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های ارمنستان , مناسب ترین هتل های ارمنستان , ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: